lördag 24 mars 2012

Helg

Som vanligt blir det lite mindre bloggande under helgen, men just nu ligger jag bara här i sängen o ugglar så jag kan lika gärna slänga iväg ett inlägg! :)
Jag har jobbat en kvällstur på jobbet o börjat 7 imorgon igen. Det är alltid lika svårt att varva ner efter ett kvällspass, men ikväll känns det lite extra stressigt att ligga här å vänta på John Blund eftersom vi ska ställa om klockan till sommartid i natt! Förlorar ju en timme...

Igår var jag ledig o det var sååå skönt! Vi tog det bara lugnt hela dagen o småpysslade bara hemma. Njöt av det underbara vädret, satt ute i bara linne o drack kaffe o det var riktigt varmt! Pappa kom förbi o följde med oss till tippen. Skönt att få slänga en massa skit!
På kvällen blev det grillpremiär på Vårvägen. :)

Nej men, nu blev jag faktiskt trött! Bäst att passa på å sova lite.
Puss&GoNatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar