tisdag 27 mars 2012

Grötfrukost

God Morgon!

Såhär startade jag min dag -->
Inte varje dag man äter gröt till frukost! Inte jag i alla fall...
Men jag inbillar mej att det är nyttigt o att jag hoppas att jag kommer att stå mej på det här ett tag nu. Vi har tusen grejor vi ska göra idag så jag gissar på att det kommer bli lite dåligt med tid till mat sen.
Jaa, det är ju inga tråkiga/jobbiga saker vi ska göra idag!
 Men det kommer nog att bli fullt upp.
Först å främst ska jag slänga mej i duschen o göra mej iordning. Sen ska jag plocka ihop en massa skit i förrådet, klippa ner ett par buskar på baksidan, hämta några säckar hos Henric o efter det drar vi till soptippen. Igen. ;)

Vid 14-tiden kommer Sandra på kaffe, så nu får jag nog sätta fart på den här dagen!

Ha en bra dag nu så hörs vi senare! Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar