måndag 6 februari 2012

Nytt&Fint


Jag var i en inredningsbutik här i byn förut idag o shoppade lite.
Visst blev det fint?! :)

Jag blev väldigt nöjd i alla fall.
Idag har jag jobbat 7-13.30 o direkt efter det satte jag Stina i pulkan o gick ner till min mormor&morfar. Där fick lite mellis o satt länge o hade det mysigt i soffan. När vi väl kom hem därifrån så var det dax för kvällsmat o idag fick det bli riktig måndagsmat- falukorv o broccoligratäng. Inte så rockigt kanske, men ganska gott. Blev en bra matlåda oxå.

Imorgon är det jobb igen o efter det är det min o lillfisans mystisdag! :)
Först ska Stina gå på sin gympa mellan 18 o 19. När vi kommer hem är det dusch o morgonrock som gäller. Efter det ska vi mysa i soffan (utan tv!) med tända ljus, o'boy/thé o smörgås. Sen sitter vi där o pratar o har en riktig mysstund innan lillfisan hoppar ner i min säng. Hon sover aldrig där annars, men just på tisdagar så får hon det o det är underbart!

Nu ska jag se färdigt på Familjen Annorlunda. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar