fredag 10 februari 2012

Natta

Ligger i sängen o måste sova. Men jag är inte ett dugg trött, så jag lär väl ligga här ett tag o uggla...

Har ni haft en bra fredag?
Själv har jag haft en finfin dag! Mysmorgon med familjen, promenad o lite "egentid" (töntigt ord!!) o sen ett pass på jobbet efter det. Helt ok! :) Fast det var en dryyyyyg kväll på jobbet, trodde klockan hade stannat nästan. Men nu är fredagkvällen gjord o nu väntar bara två dagturer sen är jobbhelgen avklarad! Gôtt dä! :)

Imorgon jobbar jag 7-15 o efter det tror jag att det får bli en långpromenad. På kvällen är det filmkväll som gäller! 3D-film tror jag.... Ska bli lite spännande o se hur det är. Känns liksom lite muppigt att sitta med glasögon på! Eller hur?!Haha! :)
Nån som har testat?

Nehej, detta går inte! Nu ska jag anropa John Blund.
Puss&GoNatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar