tisdag 21 februari 2012

Hemma

Bort bra men hemma bäst!

Joo, jag måste erkänna att det är ganska nice att sitta här hemma i soffan. Speciellt efter en härlig weekend med båtkryssning till Kiel. :) En superfin o lyxig båt, med gågata o flera fina restauranger/barer. Hytten var hur fin som helst! Liknade mer ett hotellrum än en hytt, så jag klagar inte. Dessutom hade jag ju världens bästa sällskap. ♥

Idag har det gått i ett! Jobbade 7-13.30, hämtade lillfisan på dagis, åkte till bokhandeln o köpte en massa pysselgrejor, vidare till affären för veckohandling o sen hem o satte en deg. Sen pysslade o fixade vi till inbjudningskorten till Stinas födelsedagskalas. Blev riktigt bra! Efter lite middag så var det dax att dra iväg o hämta upp Jojjo o Alma o åka på Bamsegympa. Jojjo o jag passade på att ta en promenad medans barnen var på gympan. Det var jätteskönt! Härligt att komma ut lite.
När vi kom hem slängde jag lillfisan i duschen medans jag bakade ut kardemummaknyten av degen som stått på jäsning under tiden o sen blev det rostat bröd o soffhäng framför Halv åtta hos mej.
En rikitgt bra dag med andra ord!

Nu håller jag på o tvättar o grejar lite. Borde försöka få lite städat här hemma, men det går trögt... Sandra kommer hit på fika direkt efter jobbet imorgon, men hon får stå ut med lite skit i hörnen. ;)

Nää, nu ska jag hoppa i sängen. Ska bara fixa lite mer på datorn... Puss&GoNatt

Vår hytt
Världens godaste tapas
Irishcoffee med havsutsikt

Inbjudningskort på G


Kardemummaknyten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar