tisdag 31 januari 2012

Tisdag 31:a Januari 2012

                                      God Morgon!

Hyfsat infrusen..
Det var riktigt segt att komma ur sängen idag, men nu är första koppen kaffe snart slut o jag känner att
energin börjar krypa fram.
 Dessutom var jag tvungen att gå ut o sätta i motorvärmaren i bilen, så jag piggnade till lite av kylan oxå... ;)
Det finns ju inget bättre än en lugn morgon vid köksbordet- radion sjunger, lillfis ser på morgontv, datorn är på o kaffe upphällt.
L o v e l y!

Igår jobbade jag 7-13.30 o direkt efter det så kom bästa Jojjo o hämtade mej på jobbet. Vi åkte o hämtade Stina på dagis, sen  blev det fika o en massa bus&lek här hemma.
En helmysig eftermiddag!

Idag har vi lite av varje på schemat... Vi måste veckohandla nu på förmiddagen o innan dess ska jag skriva en handlingslista o planera lite mat + tanka bilen. Sen så är det väl dax för lunch gissar jag, o efter det ska vi ta en promenad ner på byn. Lillfisan ska till tandläkaren o jag har lovat henne en fika på kondiset sen. Och senare i eftermiddag så är det hennes Bamsegympa som gäller, kl. 18-19.
Så det känns som att den här lediga dagen kommer att gå fort. Men vad gör det?! Det gör ju bara att vi kommer en dag närmare helgen... ;) Yeah!

Nu har jag ätit upp min frukost o ska väl försöka få till en lite handlingslista. Sen blir det att hoppa i duschen o måla dit ett ansikte.
Hoppas ni har en bra dag! Puss&Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar