söndag 29 januari 2012

Helgen

Det är väl så typiskt?!
Jag var verkligen hur trött som helst när klockan var åtta, (eftersom det råkade bli en ganska lång o blöt natt inatt.) ;) Så jag hade tänkt gå o lägga mej tidigt, men skulle bara slå en liten pling min bästaste Anna först. Det slutade givetvis med att klockan stod på 22 innan vi la på o nu är jag inte ett dugg trött. Gaaah! Så nu har jag just vikt lite tvätt, plockat i diskmaskinen o grejat i badrummet...
Aaja, jag kan sova när jag är död! ;)

Men nu ligger jag i alla fall i sängen.
Vi har haft en superbra helg! Fredagsmys med världens godaste älgstek, party på lördagen med världens bästa AnnaA o soffhäng hela dagen idag. En helt perfekt helg, om ni frågar mej! :) *lycklig*

Imorgon står det jobb på schemat, så klockan är ställd på 05.20- piiiiiiip.

Hoppas ni har haft en fin helg! Puss&Gonatt

Ps. Tack AnnaA för en fantastiskt kul utekväll!! Du är bäst! :* Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar