torsdag 15 december 2011

Torsdag

GOD morgon!

Åhhh, va jag älskar att vara ledig! Varför är man inte det varje dag?!! Tror att jag ska säga upp mej från jobbet o börja leva på bidrag istället... ;)
NEJ DA, jag skojade bara! Men ni måste ju erkänna att det skulle vara sjukt skönt att bara skrota runt å göra det man känner för varje ag?! Hahah! :)

Skrota runt å bara göra det vi känner för är just det vi ska göra idag. Ikväll är det luciatåg som gäller, men innan dess har vi inga planer alls. Det är världens tråkigaste väder ute- det blåser, regnar o är mörkt. Blä.
Tur att man kan sitta inne vid köksbordet, dricka kaffe o lyssna på radio (just nu lyssnar jag på musikhjälpenP3- väldigt bra om ni frågar mej! :) ).

Min lilla älskling sitter just nu i vardagsrummet o klipper ut en massa bilder ur mina gamla tidningar o gör kollage. -->


Näää, nu ska jag surfa runt lite. Återkommer! Puss♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar