tisdag 6 december 2011

Solig tisdag 6/12

Hur har er dag varit??

Vi har haft en toppendag- ledigt, lugnt o skönt.
Vi tog lite sovmorgon o softade runt i pyjamasen i morse. Sen tog vi en promenad i snön(!) bort till dagis o lämnade in en lapp där. Sen gick vi vidare till affären o köpte hem lite mer clementiner. Dom är ju bara sååå goda nu!! Det var kallt ute, så när vi kom hem så kokade jag monstersoppa till lunch. Det värmde gott!























Efter lunch kom min lilla mamma hit o vi tog en långpromenad. Det var hur skönt som helst- kallt o soligt, just the way I like it! :)
Annars så har jag varit väldigt trött idag. Jättetrött. Men jag jobbade ju ganska mycket förra veckan så det är väl det som tar ut sin rätt kanske...

Min absoluta favorit-tomte!
Visst är han go?! :)

Julfint på byrån i vardagsrummet
Idag har jag äntligen fått upp ljusen i granen på framsidan, så nu lyser det så fint där ute.
Och jag har plockat fram lite mer julsaker här inne.
Det är så jäkla mysigt med jul! :)

Nähäpp, nu ska jag sova! Puss&Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar