tisdag 27 december 2011

Nästa år

Va konstigt det känns att jag ska gå till jobbet idag...det känns som om det vore helg, men det är ju en vanlig tisdag. Man blir alldeles dagvill av alla helgdagar!

Igår kom det där "nytt-år-suget" över mej. Ni vet, när man bara längtar efter en nystart. Jag är så sjukt trött på all jäkla julmat, julgodis o julmust! Tro´t eller ej....
Nu vill jag bara att det ska bli vardag igen- med riktig mat, långpromenader, träning o vardagsmys!
Och självklart så ska jag bli en bättre människa nästa år, som bara bakar mitt eget bröd, gör nyttiga fruktdrinkar åt mitt barn, springer på gymmet flera gånger i veckan o bjuder mina fina vänner på goda middagar. YES!

Nu ska jag göra något åt håret innan H kommer o det är dax för jobb.

Ha en bra dag, mina vänner! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar