onsdag 14 december 2011

Ledig onsdag

Oj, va mycket kaffe jag har druckit nu.... :) Haha! Aaja, det är gôtt!

Det känns verkligen helt fantastiskt att vara ledig idag!!! Jag har längtat efter en sovmorgon o det fick vi imorse- sååå skönt! Och nu har vi suttit här i köket o slappat hela morgonen, Stina ritar o jag grejar med datorn.

Igår jobbade jag 7-16 o direkt efter att jag hämtat lillfisan på dagis så kom Emelie, Ossian o Ellie hem till oss. Jag hade lovat att bjuda på kvällsmat, eftersom dom är mitt upp i flytt o så.
Det var jättemysigt! Vi åt fläskfilégryta med ris o vitlöksbröd, barnen busade o Em o jag fick lite tjejsnack över en kaffekopp vid köksbordet innan dom åkte hemåt. En mysig eftermiddag som det förhoppningsvis kommer bli fler av nu när vi nästan är grannar (igen! :)).

Nu ska jag försöka komma ur pyjamasen o måla dit ögonen. Jag hade tänkt att vi skulle ta en tur till affären o smyghandla lite julmat, så att det slipper bli allt på en gång sen..
I eftermiddag ska vi till Jojjo. Det ska bli kul, ser fram emot det.♥

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar