fredag 30 december 2011

Last friday

Idag är den sista vardagen det här året. Sista fredagen 2011.
Snart nytt år.

Har ni några nyårslöften??

Jag har som vanligt inga löften, men väääldigt många planer!!
Jag längtar o ser fram emot det nya året.


***************************************************

Idag är vi lediga. Vi tog en ganska rejäl sovmorgon o vaknade inte förrens efter 9. Det var skönt! När jag skulle fixa frukosten så upptäckte jag att det inte fanns mycket till frukostmat, eller ens mjölk till kaffet. Så det var bara att ta en promenad till affären. Men det var hur skönt som helst- solen skiner o det är ett par minusgrader! Nice! :) Så nu finns det mat här hemma igen. Självklart köpte jag en massa frukt&grönt inför det nya nyttiga året.

I eftermiddag ska vi till min mormor&morfar o fira lite jul igen. Min moster o hennes man kommer nämligen hit från Jönköping, så idag blir det julklappar igen. Det ska bli kul! Jag har köpt en jättefin morgonrock till min moster som jag hoppas att hon kommer att gilla.

Imorgon är det nyårsafton o då väntar lite jobb. Men jag är ledig på nyårsdagen, så vi får väl se vad nyårsnatten har att erbjuda... ;)
Nää, nu ska jag fortsätta att spela Wordfeud mot min syster o dricka lite mer kaffe innan det är dax att göra oss iordning.

Ha en bra dag! Puss&Kram


Ps. Återkommer med ett nyårsplaner-inlägg vid tillfälle. :) Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar