torsdag 8 december 2011

Idag

Hej i snön! :)

Just nu sitter vi här i soffan, mätt o go med en kaffekopp i ena handen o en lussebulle i andra. Mmmm!
Det är alltid lika gott med kaffe på maten, tycker jag. :)

Idag har jag jobbat~ 7-15. Bilen såg mer ut som en igloo än en bil imorse, så det fick bli promenad till o från jobbet idag. Men det var riktigt skönt ute, trots -10 grader på morgonen.
När jag gick hem så snöade det igen. Det har faktiskt kommit en hel del snö nu, men det ska tydligen komma ännu mer inatt o imorgon...
När jag hade hämtat Stina på dagis så tog vi en liten promenad med "bobben" (jag vill säga "snowracer", men här i Värmland säger man "bobb" har jag fått lära mej). Lillfisan är överlycklig över snön! :)

Nu på eftermiddagen har vi bakat Kärleksmums, lagat spaghetti med köttfärssås o kollat över alla plåtar o så inför morgondagens pepparkaksbak.
Jag återkommer sen, med lite bilder o så. Puss&HejSåLänge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar