lördag 10 december 2011

Extratur

Den här helgen är ju min lediga helg egentligen, men jag har jobbat en extra-tur idag. Så Stina har sovit över hos mormor&morfar inatt, o kommer nog hem snart. Vi ska inte göra något särskilt i eftermiddag/kväll, det blir nog bara soffhäng o myskväll. Jag har tagit fram kycklingfiléer o ska försöka göra något gott av det... men vad?! Tips någon?

Imorgon ska vi (tro't eller ej!) gå på gudtjänsten i kyrkan klockan elva.  Men nu ska ni inte tro att jag gått o blivit religiös på äldre da'r! ;) Nej, vi ska gå på en familjegudstjänst o lyssna på sötaste Alma som sjunger i kyrkokören. Det ska bli riktigt mysigt faktiskt...
Efter det blir det nog en sväng på byn, eftersom det är tredje advent o julmarknad i centrum. Det kan vara lite kul att gå runt o titta på folk o all julskyltning.

Jag måste bara visa er vad jag gjorde med mina hyacinter som jag köpte under veckan.
På köksbordet


På hyllan i hallen



















Jag hoppas att dom slår ut snart.... Vita såklart.

Nu ska jag nog lägga mej på soffan en liten stund o slappa, innan lillfisan kommer hem.

Har Ni en bra helg??
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar