onsdag 2 november 2011

VAB ??

Äggmacka & sojadrink
God morgon, mina söta läsare!
Hur mår ni?
Jag hoppas att allt är tipptopp med er.

Jaa, här sitter jag i köket o dricker kaffe. Jag har just ätit en superfrukost o radion skrålar i bakgrunden.
Varför jag inte är på jobbet??
Jo, Stina vaknade kvart i fem imorse o grät o var så ledsen. Hon hade jätteont i halsen o frös, fast hon var varm. Jag förstod att hon hade feber o gav henne lite Alvedon o ringde till jobbet. Jag tänkte direkt att det är lika bra att stanna hemma idag, så klockan fem ringde jag o bad dom sätta in en vikarie för mej. Sen somnade vi om båda två o när vi vaknade så var hennes feber helt borta o hon är hur pigg som helst! Såååå jäkla typiskt! Jag är inte den som stannar hemma från jobbet i onödan, så det här känns lite surt. Men man vet ju aldrig, hon kan ju bli sämre i eftermiddag...
Fem stora rosa rosor o massor av brudslöja.
Så nu är vi hemma o lediga idag. :)

Nu var det ett tag sen som jag bloggade ordentligt- jag har till o med hunnit bli ett år äldre. ;)
Igår fyllde jag 28 o det har jag firat ordentligt. I lördags var Emmy, AnnaA o Jojjo här. Vi satt här i köket o drack gott, åt lite småplock o hade supertrevligt! Sen drog vi ut på byn o rockade natten lång. En riktig kanonkväll!! Dessutom fick jag ett så fint fat av dom. Tack för allt, brudar!♥
Söndagen var inte riktigt lika kul, men det var det helt klart värt! ;)
Igår var familjen här o vi åt tårta, drack kaffe o jag fick ännu mer fina presenter. Men den bästa presenten av alla var blombuketten som jag fick av lillfisan! Hon hade köpt den alldeles själv (med lite hjälp av mormor, men valt allt själv o betalat) o den är så fin!
Tårta




Nu ska jag dricka lite mer kaffe o bloggsurfa en stund, sen blir det duschen o tandläkaren. Lillfisan sitter o myser i soffan o ser på film.♥

Hörs sen! PUSS

1 kommentar: