måndag 7 november 2011

Trött

GoKväll, mina vänner!

Oj, va trött jag blev nu på kvällen då! Jag slocknade på soffan förut, så nu blir det väl svårt att somna när jag lägger mej sen... Aaaja, det ordnar sig! Funderar på om jag kanske ska se en film?? Hmmmm..

Vi tog en promenad runt elljusbanan, som jag skrev förut, o det var jätteskönt! Det blev lite intervallträning, eftersom Stina gärna vill springa o tävla. Hur kul som helst! :)
När vi kom hem blev det kvällsmat o en massa mys i soffan. Nu har jag precis druckit en kopp thé o sett Ensam mamma söker. Det är en bra serie tycker jag, o nu börjar det dessutom att närma sig slutet på säsongen så nu är det riktigt spännande. Tvnörd?? Jaja, absolut. ;)

Igårkväll hade jag Emelie här hela kvällen. Det var sååå mysigt! Vi satt i soffan o drack thé, åt mina chocolate chip cookies o pratade om allt viktigt i livet- kärlek o barnen.

Ne, nu ska jag se på film. Imorgon väntar sovmorgon o mysfrulle.
Puss&GoNatt




Ps. Måste bara tipsa om en bra film som jag såg häromdagen. "The Illusionist". Den är grym! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar