måndag 14 november 2011

Stressig f.m

Jaa, det är just vad vi har haft. Phew!
Men nu sitter jag här hemma vid köksbordet, har just ätit två stora leverpastejsmörgåsar o druckit en kopp kaffe. Jag har lämnat Stina på dagis, så det känns väldigt tomt o tyst här, men det var sååå skönt att bara sätta sig ner vid datorn o chilla.

Vi har haft en riktigt bra helg! Lördagen började vi med en tripp till Ikea o sen gick vi en sväng inne på Bergviks köpcenter. Vi handlade inte så jättemycket, men vi fick väl med oss lite smått å gott hem. :)
Efter att vi ätit lunch i stan så åkte vi hem igen. När vi kom hem så kom Jojjo o hämtade upp oss o vi åkte ner till dom. Där lekte Stina o Alma för fullt hela eftermiddagen/kvällen o vi vuxna satt i köket o drack lite vin. Det var en supertrevlig lördag!
Igår spenderade vi först förmiddagen hemma i soffan. Kollade på film som vi lånat på biblioteket, åt chips o hade mys. :) På eftermiddagen var vi bjudna hem till min mormor&morfar på middag.

Nu ska jag nog göra mej mer kaffe o kolla lite på datorn, när jag ändå sitter här. Sen måste jag städa o greja lite innan det är dax att dra till jobbet. Jag börjar kl. 15.
Kanske hinner med en promenad oxå... Fast det gör inget om jag inte hinner med det, jag har ju redan sprungit runt som en galning idag... ;)

Ha en fin måndag!! Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar