fredag 18 november 2011

Pigg

Men är det inte typiskt??!!
Igår var jag jääääteförkyld o mådde inte alls särskilt bra. Så jag ringde till jobbet o sa att jag måste stanna hemma idag. MEN NU, nu mår jag mycket bättre! Fan. Visst, det är toppen att jag känner mej bättre o att jag är pigg- men det är så typiskt när jag tagit ledigt från jobbet. Nu känns det jättedumt att göra något, jag borde ju bara ligga i soffan o vila...fast jag egentligen är sugen på att byta gardiner o byta böcker på tavellisterna i köket...

Vi har redan hunnit med en hel del idag. Klockan nio hade jag en tid på Bilprovningen, åkte dit o åkte därifrån med blankt papper. Gôtt! Efter det så åkte vi ner på byn o hämtade ut ett paket på Ica, handlade lite (bl.a en juice med en massa antioxidanter i.... jag blir nog lite lättlurad när jag är förkyld) o tog en snabbkaffe på kondiset i väntan på att butikerna skulle öppna. Sen gick vi o kollade in 30-års presenten till lillfisans pappa. Hittade en som kommer bli KLOCKREN! :) Men det blev inget köp just idag, men nu vet jag i alla fall vilken det blir. Stina är riktigt nöjd!!

Nee, nu ska jag ringa Emmy. Puss på Er!

1 kommentar:

  1. Yepp, det va ju som kafferep! :) vi hann ju att titta på hus & grejer! ;)

    SvaraRadera