tisdag 22 november 2011

GoKväll!

Jag har just krupit ner under täcket o väntar på att John Blund ska komma... Jag har jobbat en kvällstur, slutade kl 21 o det är alltid svårt att varva ner efter det.

Jag hade tänkt att jag skulle ha bloggat tidigare idag, efter att jag lämnat Stina på dagis, men han jag inte riktigt med. Jag drog iväg o storhandlade direkt. Det ekade nästan i kylskåpet, så jag kände att det var dax att fixa hem lite käk. Det blev en hel del gott, faktiskt! Så nu väntar goda middagar framöver. :) Och nu måste jag verkligen ta tag i mitt veckohandlande igen! Det har skenat iväg lite dom senaste veckorna o har inte blivit kon ordning alls på mathandling. Men nu jäklar ska jag ta nya tag! ;)

Imorgon ska jag jobba 7-15, men så tog jag på mej en extratur på kvällen oxå, så jag jobbar till kl 20. Men jag åker o hämtar lillfisan på dagis emellan så får hon vara med på kvällen. Det blir hon säkert glad för! Tur att jag har ett så snällt barn o som är van att hänga med på allt.<3
Nu ska jag sova!! Jag kanske återkommer imorgon. Puss&Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar