fredag 4 november 2011

4:e November @ home


Fredag o ledig idag igen... Haha! Känns som om jag varit ledig hela veckan, fast jag jobbade ju faktiskt mån-tis. :) Men jag klagar INTE! Det är så skönt att vara ledig, o min arbetslust är lika med noll just nu. Men så är det ibland- den kommer tillbaka snart.
                                                             Vad ska ni göra idag då??
Själv så måste jag verkligen ta en tur till gymmet idag, det blev inget igår. Jag har inte varit där sen förra fredagen... Men nu har jag laddat ner SvtPlay-appen i min Iphone, så nu kan Stina se på barnprogram när jag tränar. :) Jag har ingen lust att fixa nån barnvakt idag (eftersom hon ska iväg till sin pappa sen) så hon får följa med. Det tycker hon bara är kul!
Efter att H har hämtat lillfisan i eftermiddag så kommer Linda o då blir det långpromenad o fika. Det ser jag fram emot! Bara att hålla tummarna för att det inte blir regn sen..

Neee, nu ska jag städa lite här i köket- det är skitigt! :(
Men jag återkommer sen. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar