måndag 10 oktober 2011

Soffan

Pizzakalas hemma i Emelies fina vardagsrum

Hej igen!
Haft en bra dag?

Nu har jag landat hemma i soffan efter en riktigt bra dag. Först jobbade jag 7-14, hämtade Stina på dagis o åkte hem o gjorde oss iordning. Sen åkte vi ner på byn o plockade upp en familjepizza o drog vidare till Stöpa o bästa familjen Ollén. Där åt vi, drack thé o hade sååå mysigt! Barnen härjade friskt o Stina var genomsvettig när vi åkte hem o somnade inom 2 minuter. :)
Tack för en trevlig kväll, Emelie!♥
I grann-trädgården, där vi bodde förut, stod det 3 älgar- så där var allt som vanligt! ;)



Imorgon är jag ledig o det står shopping med stort S på schemat! Anna o jag ska åka ner till Karlstad o ha en mysdag i stan. Åååååh, va jag ser fram emot det! Det ska bli så kul o jag ska verkligen unna mej det jag känner för. Så de så!

Nu ska jag städa lite (vill ju komma hem till ett nystädat hus efter shoppingen imorgon.. ;) ) innan det är dax för sängen. Hollywoodfruarna får stå på i bakgrunden.

Jag återkommer imorgon! Puss&GoNatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar