onsdag 26 oktober 2011

Ledig dag #1

Hem-mixad yoghurt &
god müsli
Morgonlyx!
 God förmiddag, vänner!♥

Uuh, va skönt det är att bara vara ledig!
Inga särskilda måsten, inga tider att passa idag- vi ska bara ta dagen som den kommer. :)
Hittills idag har vi hunnit med en tur till Coop (blev så akut sugen på müsli), frukost o nu sitter vi här vid köksbordet o dricker kaffe.
Stina ritar teckningar till sin morfar o jag bara njuter av lugnet.
Efter lunch ska jag ta en tur till gymmet hade jag tänkt. Annars så tror jag bara att vi ska slappa dag. :)


Jag återkommer senare!
Njut av dagen nu!! Puss



Här är ett par bilder på gårdagens supergoda middag: Fläskkotletter, råstekt potatis med massa rosmarin o gräddsås o en sallad. Sååå gott! Ett litet middagstips kanske...? :)

 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar