fredag 21 oktober 2011

Klart!

Sådär ja, nu har han varit här o jag har fått domen.
Det var precis som jag trodde, att det är två bjälkar som halkat snett under golvet o som måste rättas till o sen måste golvet skjutas upp med hjälp av domkraft. Sen får vi väl se vad händer här inne när han gör det.... Jag har svårt att tro att allt kommer att lägga sig till rätta. Men men, det återstår att se. Han skulle i alla fall återkomma om några veckor o jag sa till fru ordförande i föreningen att jag måste vara med när han kommer. Jag litar inte ett dugg på vad hon säger- jag vill höra allt direkt från snickaren. Hon vill ju bara spara pengar åt föreningen o skiter fullständigt i resten. Ursäkta, men så är det faktiskt.

Nu ska jag klä på oss en massa kläder o gå till dagis. Det är så kallt här inne nu så det känns inte alls särskilt lockande att gå ut i kylan när man redan är lite frusen. Men jag har redan bestämt mej för att ta en långpromenad efter att jag lämnat Stina, innan det är dax för jobb. Så det får det bli! :)

Nee, nu måste vi dra! Hörs sen! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar