onsdag 19 oktober 2011

Hej på Er!

Jahapp, då var det redan onsdag då.. Shit, va fort veckorna går! Det känns ju som om det var söndag igår.

Nu har vi precis ätit lite lunch (som ni såg i förra inlägget) o jag fastnade här vid datorn. Lillfisan sitter i sitt rum, lyssnar på nån skiva o lägger pärlplattor.
Skönt å va ledig!!

Pappa har varit här nu på förmiddagen o fikat. Vi var till affären oxå o veckohandlade,
så nu är det fullt i kylen igen.
Om ett par timmar kommer sötaste Emmy hit o vi ska ta en promenad på elljusbanan. Det ska bli skönt att komma ut o röra på sig lite. Det har blivit så jäkla dåligt med träning nu igen- Fan! Men det är faktiskt bara för att jag inte har haft tid eller möjlighet, träningslusten finns fortfarande kvar! Jag ska i alla fall försöka få till ett par träningspass under helgen, om jag hinner. Och på fredag så hoppas jag på en promenad med bästaste AnnaA...? :)

Nu ska jag sätta på en kopp kaffe o krypa upp i soffan en stund. Hej så länge! Puss


Ps. Just nu lyssnar jag på Timbuktu- 'Allt grönt'. Sjukt bra. Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar