onsdag 12 oktober 2011

12 Oktober

GoKväll, mina vänner!

Bloggandet blev inte riktigt som jag hade tänkt mej idag.. Jag hade tänkt fota det jag shoppade igår o lägga ut lite snygga bilder, men det får vänta till morgondagen. Nu är det för mörkt för att få till några bra bilder o dessutom ska jag strax hoppa i säng.

Idag har jag jobbat en kvällstur, 13.30-20. Innan dess han jag med att veckohandla o ta en promenad+fika med bästa AnnaA. Nu när vi ( Stina var med mej på jobbet ) kom hem så var det Bonde söker fru på tv:n, så jag fastnade här i soffan. Lillfisan somnade som en sten.
Imorgon är det jobb igen, plus avdelningsmöte. Så det blir en lite dryg dag på jobbet, men det blir säkert bra! Sen så får vi väl se vad torsdagkvällen har att erbjuda...

Nu ska jag greja lite, sen sova! Puss&Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar