lördag 8 oktober 2011

God Morgon!

Ja, det här var verkligen en god morgon! Vaknade halv 9, hoppade i mjukbrallan o tog en PW runt elljusbanan i morgonsolen. Såååå gôtt! Nu har jag duschat o ska fixa till mej lite.


Den här helgen är det jobbhelg som gäller, så ikväll jobbar jag 15-21 o imorgon 7-15.

Igår var det marknad här i byn o vi var ute o tittade en sväng. Men det var som vanligt inte så mycket att se. Vi köpte lite strumpor o en ballong. Jag hade tänkt köpa mej en ny väska men det fanns inga fina, tyvärr.
Efter det så var vi hem till mormor&morfar o åt kålsoppa o pannkaka (klassisk mârtensmat) o fikade. Sen åkte jag o lillfisan till H o fikade lite mer.
Fredagkvällen var väldigt lugn, jag slappade mest i soffan- förutom ett lite besök av goaste Emmy, som kom förbi o lånade en film.

Nu är jag huuungrig! Den här frukosten skulle inte sitta fel..-->


Ne, nu ska jag åka o få mej lite elva-kaffe! Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar