fredag 14 oktober 2011

"Friday, I´m in love"

Åh, va dålig jag är på att uppdatera här i bloggen! Fö´låt, alla kära läsare!!
Men det har varit lite annat som tagit upp min tid just nu........

Idag har jag jag jobbat, fikat med min söta syster o fredagsmyst med min lilla älskling. En bra fredag!
Nu är jag ledig i två dagar o jag ser fram emot lite ledighet! Jag är sååå trött, så jag hoppas på sovmorgon imorgon. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra i helgen, men det ska i alla fall bli skönt att bara vara ledig. Mamma&Pappa kommer säkert hit imorgon o på söndag ska jag bara mysa. Kanske träna imorgon??

Saknar min vän Emmy just nu! Måste se till att få en liten dejt med henne snart!! Vi jobbar ju jämt, båda två, så det är svårt att ses "på riktigt".

Nu ska jag dricka ett glas vin till o se det sista av Idol, sen blir det nog sängen.
PussPuss

1 kommentar: