söndag 23 oktober 2011

Äntligen

Nu är jobbhelgen över o den har som vanligt försvunnit ganska fort. Skönt! Det betyder ju att nästa helg är ledig. ;) Jag jobbar imorgon igen o på tisdag ska vi göra schema på jobbet, men sen är jag faktiskt ledig ons-sön. Det ska bli härligt! Blir som en liten minisemester. Det är precis vad jag o lillfisan behöver just nu!♥

Stina är äntligen hemma hos mej igen, efter en toppenhelg hos sin pappa. Jag har saknat henne sjukt mycket den här helgen så nu känns det helt underbart att hon ligger inne i min säng o snusar o sover. Hon får alltid ligga i min säng när hon kommer hem från pappahelg! :)

Imorgon är det som sagt jobb igen o direkt efter jobbet så ska jag åka till gymmet med mamma.

Hoppas Ni haft en kanonhelg! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar