lördag 15 oktober 2011

Älskade lördagmorgon!

God Morgon, käraste!

Sovit gott?
Det har jag.. Jag sms:ade med Emmy igårkväll, men råkade somna ifrån henne vid halv elva- jag var sååå jäkla trött! Och det berodde faktiskt inte bara på vinet, jag har varit lite småtrött hela
 veckan o den här arbetsveckan har varit ganska lång.
Men NU är det helg! :)

Stina väckte mej imorse. Kröp fram till mitt ansikte, log världens största smile o viskade:
- Mamma, det är äntligen lööördag!
Haha! Min goding dä! :)

Jag är egentligen lite sugen på att åka o träna, men jag kom på att syrran har ju bilen nu. Och det är alldeles för långt att gå till gymmet, speciellt om jag ska ha lillfisan med mej.
Men det gör inget, jag mår ganska gôtt här vid köksbordet just nu... ;) Det får bli en promenad sen istället.

Nu ska jag kliva ur morgonrocken, duscha o hoppa i mjukbrallan.
Vi hörs om en stund! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar