tisdag 27 september 2011

Vår dag

Nästan 100 läsare igår- Wow! :) ♥

Usch, va dåligt jag sovit inatt! Jag tittade på klockan sista gången vid två-tiden o sen
ringde väckarklockan 05.20... Jg har varit förvånansvärt pigg idag ändå. Men det var skönt att ha en kökstur på jobbet idag, så jag kunde lalla omkring lite för mej själv. ;)
Direkt efter jobbet så drog Stina o jag iväg till bästa Jojjo o fikade. Det blev en helmysig eftermiddag med en massa bus&lek för lillfisan, o en hel del kaffe o skitsnack för mej. Lovely!
Efter några timmar där så tog vi en tur på byn. Jag köpte en vattenflaska o ett nytt träningslinne på Intersport, så nu är jag ännu mer laddad inför kommande gympass... Som ni kanske märker så blir jag gärna lite besatt av träningen när jag väl kommer igång. Jag gillar verkligen att träna, o jag går gärna ut väldigt hårt. Vi får väl se hur länge det håller den här gången.... ;) När vi var ute o småshoppade lite så stötte vi på min lilla mamma. Hon gjorde oss sällskap på Blombutiken o Bolaget, o sen åkte vi tillsammans o fixade veckohandlingen. Självklart så hade jag inte med mej min lilla handlingslista o givetvis glömde jag det viktigaste..Typiskt! Menmen, jag får fixa det imorgon.

Imorgon är det jobb igen o efter det är det "Piratkalas" på Parkvägen som gäller!
Det ser vi fram emot!♥

Nu ska jag fortsätta se på Idol o slappa i soffan. Ska försöka gå o lägga mej tidigt ikväll.
Puss&Hejsålänge

2 kommentarer:

  1. Ska också sova tidigt, typ nu.. Hoppas jag. Bra rä, så vi är pigga imorn ;)

    SvaraRadera
  2. Jag gissar på att tröttheten kommer imorgon ist...eftersom jag varit så pigg idag. Men vi får väl pigga upp varandra! :)

    SvaraRadera