fredag 9 september 2011

T.G.I.F

1 Cocacola light, ett knäckebröd med philadelphiaost, ett stor mugg kaffe & en Singoallakaka = min frukost! Hmmm, kanske inte världens nyttigaste?! Men det var gott o mättande. ;)

Jahaa, vad ska ni göra idag då? När det är fredag o allt..
Själv så ska jag inte planera ett dugg, bara njuta av min lediga dag! Alexandra kommer efter lunch o levererar våra PerfectHome- varor. Det ska bli kul! Annars så har vi inga planer idag, mer än att Stina ska till sin pappa i eftermiddag.

Igår var vi hem till Jojjo o hade lite "torsdagsmys". Vi drack vin, åt god mat o barnen lekte för fullt. Det var så himla mysigt! Vi satt ute på den inglasade altanen o pratade skit. En helt perfekt tordag!♥

Nu ska jag sätta på lite mer kaffe o invänta min käre far som kommer o ska hämta bilen.
Hoppas ni får en fin fredag! Puss



Såhär såg tokfia ut i bilen förut, när vi var ner o köpte kaffe. Pappagener?! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar