söndag 25 september 2011

Söndagkväll i soffan

Hur har ni haft det under helgen?

Jag har haft en bra helg, trots jobb... ;) I fredags jobbade jag en kvällstur, så då blev det fredagsmys på jobbet. Igår jobbade jag till klockan 15 o direkt efter det kom H o Stina o hämtade mej. Vi drog iväg ner till Karlstad en snabbis, efetrsom jag var tvungen att köpa mej en ny mobiltelefon. Så nu är jag en stolt ägare av en vit Iphone 4! Gissa om jag är lycklig?! :) Jag vet inte riktigt hur jag kunde leva utan en sån förut... ;) Men det är mycket att lära sig.

Idag har jag oxå jobbat, men nu är helgjobbet avklarat o en ledig måndag väntar! Wiihoo!
Det som står på schemat är; sovmorgon, mysfrukost, plock&fix här hemma, gymmet, fika hos mormor&morfar o...jaa, sen vet jag inget mer... Men det ser ju ut att bli en bra dag, eller hur?!
Hursomhelst så ska det bli skönt att vara ledig.

Neeee, nu orkar jag inte skriva nåt mer. Jag ska fortsätta glo på tv:n en stund, sen blir det natta!
Sweet Dreams! XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar