fredag 9 september 2011

NattiNatt

GoKväll, mina fina!

Nu är Stina hos sin pappa o jag får som vanligt inget vettigt gjort då... Jag hade tänkt att jag skulle göra färdigt mitt senaste projekt i köket ( har flyttat ut micron ur köket o flyttat på kaffebryggaren, så nu håller jag på att ändra om i köksskåpen ) o göra höstfint där, men det har inte blivit ett dugg gjort. Menmen, jag hinner ju imorgon innan jobbet. Jag jobbar en kvällstur o börjar 13.30, så jag har ju i alla fall förmiddagen på mej att greja. Mina PerfectHome-saker har kommit idag, så dom måste jag oxå ställa iordning. :)
Dessutom så måste jag nog kolla lite på vad jag har för höstskor. Jag vet att jag köpte ett par fina stövlar förra året, men var har jag gjort av dom tro?? Det får bli en liten inventering i garderoberna.
 Ojoj, det blir nog fullt upp imorgon! Hah!

Men innan lillfisan drog iväg med pappa så har vi hunnit med en hel del idag. Förmiddagsfika med pappa, långpromenad i skogen, en liten snabb-dejt med goaste Emmy o eftermiddagsfika med H. En bra dag!

Jag har tänt en massa ljus här i vardagsrummet, sitter under filten i soffan o försöker se på tv:n. Inte mycket att se en fredagkväll, men "Kristallen-galan" står på i alla fall... Men jag är trött så det får nog bli en tidig kväll i sängen. Har väl tänkt mej en liten morgonpromenad ganska tidigt imorgon, men vi får väl
se hur det går! ;)

Hoppas ni haft en underbar fredag! PUSS&GONATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar