måndag 12 september 2011

Måndag

Dåligt bloggande ett par dagar...sorry.

Idag är det måndag igen o jag har jobbat. Jag slutade halv två, men stannade kvar ett tag för att fixa lite med schemat.
När jag skulle cykla hem från jobbet så tokregnade det, men min goa pappa ringde o erbjöd sig att hämta mej. Han är snäll, han! :) Vi åkte direkt till verkstaden o hämtade "min" bil, så nu är jag med bil igen. Det passade alldeles utmärkt just nu, eftersom jag är ledig imorgon o det typ är storm ute... Förhoppningsvis är det bättre imorgon.
Imorgon ska jag fika med sötaste Jajjan o direkt efter det så ska jag o lillfisan till Villastan på mys. Det blir nog en BRA dag!

BRÄDA Laptopstöd, Dottevik röd
Bild lånad från ikea.se
Nu sitter jag här i soffan (som vanligt), ser på tv (som vanligt) o pillar med datorn (som vanligt) som jag sitter o balanserar i knät... Så jag MÅSTE nog köpa en sån här -->
Eller hur?! :)

PUSS


Ps. Herregud, Hollywoodfruarna är ju heeelt galna! Haha!!Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar