torsdag 22 september 2011

Ledig # 2

Ännu en awsome dag lider mot sitt slut. Det har varit så skönt att vara ledig i 2 dagar!
 Och eftersom jag inte har en enda två-ledighet från o med nu o fram till slutet av oktober så har jag passat på att njuta. Det känns som om oktober kommer bli en dryyyg jobbmånad, men det ska nog gå bra...

Idag har vi fikat med bästa Jojjo o Nils, ätit lunch o planterat jordgubbar hos mamma&pappa, tagit en lång powerwalk+druckit kaffe med goaste Linda o ätit middag med H. Så det har varit full fart sen 8 i morse! :) Men jag klagar inte, det är härligt när man kan umgås så mycket med sina fina vänner!
 Får passa på när man är ledig.

Nu tror jag att jag ska kolla lite på nån film som står på här, sen får det nog bli sängen ganska snart. Imorgon väntar gymmet o jobbet.

Puss&GoNatt♥







Jag älskar hösten, men kan inte låta bli att längta lite efter vår o vackra tulpaner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar