tisdag 20 september 2011

Föreläsning

Swisch! Så var den här dagen nästan slut.
Jaa, några timmar är det väl kvar tills det är läggdax, men från o med nu ska jag ändå inte göra något mer vettigt. :)

MUMSIGT!
Jag har jobbat idag o direkt efter det så åkte jag till Selma Hotell på en föreläsning om etik o moral. Det var riktigt intressant!! Den höll på till klockan 17 o efter det åkte jag direkt o hämtade Stina. Jag lovade henne imorse att det skulle bli plättar till kvällsmat idag, så det fixade jag till direkt när vi kom hem. Själv åt jag kassler o wokgrönsaker.


Jag känner att jag är lite seg i huvudet efter en eftermiddag "vid skolbänken", så nu blir det nog inte många knop. Jag får väl vila upp mej inför morgondagen- då ska det tränas igen! :) Förhoppningsvis blir det en promenad med bästaste AnnaA på förmiddagen o gymmet med mamsen efter lunch. Låter väl bra vá?!

Jag kanske återkommer senare... Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar