måndag 19 september 2011

CHOCK!

Herregud, är det ens möjligt???

Jag har just kommit hem efter 45 minuter på gymmet o jag är i chock.
Jag är ju väl medveten om att det var tre månader sen jag tränade sist o att det har varit semester o bla bla...men jag visste inte att kroppen "förfaller" så snabbt!?
Jag kände knappt igen mej själv i dom stora speglarna på gymmet. Ok, lätt överdrivet- men jag var i alla fall inte ens i närheten av att vara lika stark som jag var för tre sketna månader sen. Så nu finns det inga undanflykter- jag måste träna!
Som tur är så gillar ju jag att träna o blir ganska fort beroende, så det ska nog gå bra. Den här veckan satsar jag på att träna mån-ons-fre, så får vi väl se hur det går.

Nu har jag tryckt i mej lite lunch ~ kycklingfilé med sallad o en kall sås, serverat med ett glas multivitamin. ;) Ska slänga mej i duschen o sen är det dax att dra iväg till jobbet o jobba 13.30-20.

Puss&Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar