söndag 18 september 2011

18/9





GoKväll!

Nu har jag varit ledig i tre dagar o imorgon är det dax för jobb igen. Det har varit en superskön långhelg, men...nästa gång ska vi nog försöka hitta på något mer. Nån liten plan.
Aaja, det har varit en bra helg i alla fall. :)

Idag har det verkligen varit söndag. Vi har bara myst runt här hemma (förutom en liten avstickare till återvinningen på morgonen), ätit gott, kollat på film o haft det skönt!

MEN, imorgon är det slut på slappandet!! Jag måste ta tag i mitt liv o börja träna igen! Så klockan elva ska jag infinna mej på gymmet. Japp, nu jäklar ska det bli ordning! Jag har ju för tusan inte tränat sen i juni...JUNI! Skäms.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen, bredvid min lilla ängel o sooova.
Puss&Natti 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar