lördag 13 augusti 2011

Puss

Nu har det varit lite dåligt med inlägg, men jag har inte haft någon lust att skriva o har inte vetat vad heller. Men nu ska jag försöka få till nåt! ;)

Lite uppdatering av dom senaste dagarna;
I tordags var min systeryster här. Vi fikade här hemma o sen tog vi en promenad ner på byn. Stina o jag gick på biblioteket o kikade lite i affärer. Jag köpte faktiskt en bh för 50:- på lindex. Billigt! :)
Igår..jaa, vad gjorde vi då?... Jo, vi fikade med H på förmiddagen o på eftermiddagen så var vi till min morfar o firade honom- han fyller 79år idag. Sen kom H o hämtade lillfisan o jag ägnade kvällen åt att titta på tv, drack en öl o åt ostbågar. En lugn fredagkväll!

Idag har jag redan hunnit med en hel del.
Började morgonen med en kort PW, sen frukost o kaffe framför tv:n. Efter det gjorde jag mej iordning o gick ner på byn. Uträttade några ärenden o gick hem igen.
Nu har jag klippt gräsmattan, plockat ur/i diskmaskinen, fixat med tvätten o ätit lunch. Nu ska jag plocka iordning lite i sovrummet o sen är det väl dax att göra sig iordning.
Jag ska ju på 30-års kalas ikväll, hos världens bästa ANNA!! Det ska bli sååå kul! :) Och jag har dessutom världens bästa present till henne! ;) Hoppas jag i alla fall..

Nää, nu ska jag fortsätta greja. Vill att allt ska vara tipptopp här hemma, så att jag kan ligga i soffan hela dagen imorgon, med gott samvete. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar