fredag 26 augusti 2011

Blä

God förmiddag, mina vänner!
Vilket härligt väder det är ute- solen strålar!
Synd att jag sitter inne o snart måste gå till jobbet. Skit.
Jag har absolut ingen lust att gå till jobbet idag alls, men det får gå. Kan väl inte klaga när jag inte ens jobbat en vecka efter semestern... ;)
Jag har lämnat Stina på dagis för en stund sen o hennes pappa hämtar henne sen i eftermiddag. Det pappamys-helg för lillfisan o jobb-helg för mej. Men jag har en ganska fin helg, jag jobbar 7-13.30 både lördag o söndag.
Nu har jag precis betalat räkningarna. För en gångs skull var det riktigt kul, eftersom jag kunde lägga undan en ganska rejäl summa på sparkontot + på Stinas konto. Gôtt!

Neee, nu har jag inget mer att komma med idag. Jag ska göra mej iordning o dra till jobbet. :(
Ha en skön dag! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar