tisdag 23 augusti 2011

Back to basic

Hej på er!

Nu har jobbet dragit igång o vardagsrutinerna är tillbaka.
 Å jag gillar't! Faktiskt! :)
Det känns skönt att få lite ordning på allt igen. Och det var kul att komma tillbaka till jobbet.

I söndags så "firade" vi den sista semesterdagen o det blev en toppendag!
Kanonmysig mys-frulle i skogen, lekparks-häng, nybakad äppelpaj till eftermiddagskaffet o söndagspizza med tillhörande soffhäng på kvällen. Löööövly! En helt perfekt avslutning på en fin semester.

Igår jobbade jag ett kvällspass o min kära pappa hämtade lillfisan på dagis. På jobbet var allt 'som vanligt' o det kändes inte ens som om jag varit borta alls. Hah! Men det var, som sagt, kul att vara tillbaka. Idag jobbade jag 7-13.30 o det gick förvånansvärt lätt att gå upp imorse! Jag trodde att både jag o Stina skulle vara halvdöda när klockan ringde innan halv 6, men det gick hur lätt som helst att sprätta upp ur sängen. Jag hann till o med med att dammsuga innan vi cyklade till jobbet... ;)
Efter att jag hämtat lillfisan på dagis så gick vi direkt till lekparken o hängde där ett tag. Efter det gick vi hem o jag klippte gräset, o sen hjälptes vi åt att laga lite kvällsmat. Kyckling med ugnsbakad potatis o squash.

Imorgon är det jobb som gäller igen, till klockan 15. Sen så är det dax för veckohandling igen! Yeeyy! Hahaa, ni skulle bara veta.......

Neee, nu ska jag kolla på tv. Pussss

Ps. Ursäkta det fruktansvärt tråkiga inlägget! Sorry, men det var allt jag hade att komma med idag Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar