söndag 17 juli 2011

Vet ni vad??!

NU har jag S E M E S T E R!!! Fy fan va skönt.

Min lilla älskling kom hem vid 17-tiden idag, så nu är jag hel igen. Vi har ätit en lyxmiddag o skålat med cocacola i vinglas för att fira att vi äntligen har "sommarlov" på riktigt, o planerat inför morgondagen. Vi kom fram till att vi ska sova länge, bara göra det som faller oss in o äta plättar. Låter inte det en helt fantastisk dag att inviga semestern med? ;)
Nu ska jag bara släppa alla jobbiga tankar o njuta av att jag är ledig.


Måste bara dela med mej av en av kvällens konversationer:

Jag -Men, ska du inte sova i din säng inatt? Jag har ju städat ditt rum.

Stina -Nej jag vill ligga i din säng.

Jag -Nejmen, du kan väl ligga hos dej? Ligga o mysa under sänghimlen?

Stina -Men jag tycker ju så mycket om dej! Jag vill ligga o mysa bredvid dej heeeela natten. Min söta mamma.

Var tror ni att hon ligger? Haha! ;)

Nu ska jag se på film. Jag hoppas att ni haft en bra helg & att ni får en helt fantastisk regnig vecka!
Puss♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar