fredag 8 juli 2011

T.G.I.F

Vem tusan är det som har ägnat sig åt att dansa regndansen hela natten egentligen?? Det ösregnar ju... :(

Det började redan tidigt i morse, jag var totalt sjöblöt när jag kom till jobbet. När jag kommit hem från jobbet o hade hämtat Stina så vill hon ta en cykeltur ner på byn o ta en fika. Jag tyckte det lät som en jättebra idé, så vi drog iväg. Men jag hade så dåligt med luft i däcken på cykeln så vi stannade till hos mormor&morfar för att låna en cykelpump. Det var tur, för när vi varit där i ett par minuter så öppnade sig himlen o det bara öste ner. Så vi stannade hos dom istället- fikade, pratade o Stina busade med morfar. Det var faktiskt mysigt, det var så längesen vi var där.

Nu ska jag krypa ner under filten, se på film o försöka låta bli att tänka på allt skit. Allt jävla skit.
Imorgon är en ny dag o då hoppas jag på sol. Då ska vi fira lillfisans första dag på sommarlovet.
Puss ♥


Vill hellre genomlida nittionio jävla vintrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar