söndag 31 juli 2011

Trött.nu

Ojoj, vilken helg jag har haft... Måste erkänna att jag är liiite trött idag! ;)

I fredags så började med att ta tåget till Karlstad redan klockan 8 på morgonen. När vi kom fram så åt vi frukost på Café Royal medans vi väntade på att Leklandet skulle öppna. Prick klockan 10 stod vi utanför o var först på plats. Sen var vi där i lite mer än två timmar o lekte o härjade för fullt! Det var jättekul! Sen tog vi en sväng på stan o kikade i lite affärer. Halv tre åkte vi hem igen o Stinas pappa hämtade upp oss på stationen o sen följde lillfisan med honom hem.
På kvällen så grejade jag lite härhemma o drack lite vin. Jag skickade ett sms till Emmy o frågade vad hon gjorde o dom satt nere på byn o åt mat, så jag gick ner för att ta bara ta en öl med dom. Det slutade med att jag kom hem halv 4 på natten... Haha! Så kan det gå. ;)
Igår var jag lite lagomt trött på förmiddagen, men jag ringde till pappa o frågade om vi inte skulle käka lite lunch ihop på byn. Det ville han, så vi fixade några ärenden tillsammans o sen åt vi mat på torget. Det var hur mycket folk som helst ut i farten. Det var kanonväder!
På eftermiddagen var jag ju bjuden till Jojjo. Där bjöds det på dricka, mat o helt fantastiskt sällskap! Vi gick ut på natten sen o var väl hemma vid ungerfär samma tid inatt. Så idag har det inte blivit mycket gjort... Jag har knappt tagit mej ur soffan. Men nu måste jag försöka packa det sista inför vår resa. Vi åker klockan 8 imorgon härifrån o ska vara framme i Gbg strax efter 12. Då blir det nog Liseberg! Det var inte tanken från början, men jag har ångrat mej. Det ska bli såååå kul!! Jag tror att Stina o jag längtar lika mycket. :)

Neeee, nu MÅSTE jag packa! Men det är ju så jäkla svårt att veta vad man ska ta med sig. Kanske räcker med plånboken?? ;) Hah!
Vi får se om jag bloggar nåt under veckan...annars så återkommer jag nästa helg.
Ha det så bra, mina finaste vänner! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar