lördag 16 juli 2011

Sweet saturday

Hey you!
Åh, vilken fin lördag jag har haft! Började dagen med ett arbetspass 7-13.30. Därefter drog jag iväg ner på byn (Jaa, jag tog cykeln. Tack mina kära arbetskamrater! INTE! Tacka vet ja vikarier- dom kan man iaf lita på) o fixade lite grejor till jobbet. Sen cyklade jag hem o slängde mej i duschen. Vid halv fem kom sötaste Emelie hit, på cykel (!!!) o vi satt i här i soffan o pratade, drack ett glas vin o hade trevligt. Sen cyklade hon hem igen- galning! ;)
Nu har jag just spenderat nån timme i telefon med bästaste Anna. Jag sov bara 1,5 timme inatt, så nu ska jag nog hoppa i säng...snart.. :)

Imorgon jobbar jag min sista arbetsdag, sen väntar 5 veckor semester. Gôtt?? JA!!!!
XOXO

Ps. Ååååååh, vilken underbar idé jag har fått! Det kommer bli såååååå bra! ;) Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar