fredag 15 juli 2011

REGN

Nu har det regnat hela dagen.
Jag håller alla tummar jag har för att det inte ska fortsätta såhär resten av sommaren, för idag har det varit kallt o på måndag går jag på semester... Fast egentligen så spelar det ju ingen roll, det ska bli sååå skönt att bara vara ledig- utan tider som ska passas, ansvar o väckarklocka. Att bara få vara o inte tänka på något annat än vilken strand vi ska åka till, vilken affär vi ska shoppa i, vilken glass vi ska äta eller vilken öl jag ska dricka till grillmaten. Åh, va jag längtar nu! :) 13 arbetstimmar kvar.

Vi var till badhuset förut o där var vi inte ensamma! Fast vi fick väl skylla oss själva som åkte dit en sån här regnig dag. Men det var skönt att bada lite o Stina tyckte det var jättekul! Vi låg i o plaskade i 1½ timme, sen åkte vi till hembygdsgården o åt nävgöt&fläsk. Så jag kan säga att vi var ganska trötta när vi kom hem.. 
Bad-/matkoma delux! ;) Haha!

Nu har lillfisan åkt till sin pappa över helgen o jag sitter här. Jag ska sätta igång en tvätt. Vad ska jag göra sen då?? Hmmm...får nog fundera lite på det.. Hade tänkt ta en långpromenad, men det känns inte aktuellt längre. Kanska ska kolla lite semesterplaner?! Jag återkommer säkert senare. :)

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar