söndag 10 juli 2011

Soft

Ni måste tycka att jag är knäpp som inte gör något annat än bloggar... Men det är skönt att få greja med mina inlägg, trixa med bilder o så. Det får mej att tänka på annat.

Idag har vi inte gjort ett dugg vettigt. Sååå nice!♥ Vi har i princip spenderat hela dagen ute i trädgården o på altanen- förutom en tur till affären o en powerwalk på kvällskvisten. Stina har ju sommarlov o jag vill bara vara med henne, o inte bry mej om städ-tvätt-disk. Så idag har vi bara söndags-softat! :)
Om jag har dammsugit? Jo, fast bara en gång. ;)

Som ni såg i förra inlägget så har jag köpt en pool idag. Den är ganska stor faktisk, det tog en evighet att blåsa upp den! *Pust* Men den är stor o fin, ca 55cm hög. Den kommer vi nog att spendera mycket tid i, båda två... ;) Jaaa, efter att fasad-målaren är färdig alltså. Haha!
Va tycker ni om min snygga bränna?? ;)
Nu ska nog kolla runt lite på internet. Jag blev sugen på lite nätshopping....
Vi hörs imorgon! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar