fredag 22 juli 2011

Lööv it!

Det löste sig- vi slapp cykla. Pappa ringde precis när vi skulle gå ut o han var påväg hit, så då fick vi skjuts av honom ner på byn. Perfekt! Så nu har jag hämtat mitt paket.
Innan pappa kom så hann jag slänga in en kladdkaka i ugnen, så när vi kom tillbaka så bjöd jag på lite fika. Det var farligt gott med kladdkaka...får nog lägga den i frysen.. ;)

Nu sitter jag här i köket, vid datorn o lyssnar på radion. "Krister i P3". Stina bygger lego i vardagsrummet o ser på barnprogram. En ganska soft eftermiddag med andra ord!
Jag ska plocka undan lite tvätt i badrummet o sätta på en ny maskin, sen får det nog bli lite soffhäng.


<-- Den här underbara lilla kannan fick jag av Anna när vi var där häromdagen. Den har vi invigt idag, med päronsaft i. :)
I love it!


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar