torsdag 14 juli 2011

Ledig dag

GoKväll, finaste!

Den här lediga dagen har bara sprugit iväg! Men vi har hunnit med en hel del kul, så jag klagar inte. :)
På förmiddagen så hade vi besök av bästaste Emelie med barn o vi satt ute på altanen- fikade, pratade skit o hade det skönt. Tyvärr så blev det inte så mycket poolbad för barnen eftersom någon (hurmh, förlåt..) hade spolat upp alldeles för kallt vatten i poolen, men jag tror att dom var nöjda ändå.
När dom hade åkt så tog vi våra cyklar till affären o handlade lite. Sen blev det lite soffhäng innan det var dax att ta en sväng på byn med min moster. Hon köpte lite fina kläder till lillfisan på rean på Lindex o jag köpte mej en vattenfast mascara. Hoppas att den kommer att behövas nu under semestern... :)
När vi hade gått ett varv i alla butiker så gick vi hem till min mormor&morfar. Där bjöds det på god mat o trevligt sällskap. En bra dag/kväll!

Imorgon är jag ledig igen o då ska vi åka till badhuset. Det ska bli jättekul!

Nu ska jag plocka ihop härhemma, prata lite mer med Anna i telefon, packa badkläder o sen blir det natta!
Hörs imorgon! PussPuss

Här får ni ett par bilder från gårdagens grillpartaj hos mamma&pappa. :)


Stina o hennes älskade morfar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar