söndag 3 juli 2011

2 veckor kvar

Nu är jobbhelgen avklarad igen. Bara en jobbhelg kvar, sen är det tamejfan semester. Jag längtar.

Det har varit en bra helg!
I fredags fyllde Pappa år. Jag hade beställt en smörgåstårta, så den bjöd vi mamma&pappa o mormor&morfar på. Det blev succé! :) Det regnade ganska mycket i fredags, men pappa o jag slog upp partytältet så vi kunde sitta ute i alla fall.
I lördags så låg vi på soffan nästan hela dagen. Jag skulle börja jobba klockan 15, men innan dess så gjorde vi inte många knop. Jag tror att klockan var nästan halv 2 innan jag kom in i duschen, målade mej o fixade lunch. Men det kan vara skönt med såna slöa dagar ibland oxå... :) Sen jobbade jag 15-21 o lillfisan var med mej på jobbet. Och det har hon varit idag oxå. Min älskling.

Annars så är det ett ganska stort moln som hänger över mej just nu. Jag måste försöka styra upp det här nu, innan det är försent. Men det kommer antagligen att ta all min tid o energi. Bara så att ni vet.

Kärlek! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar